Dobrodošli u Xuan art decoration shop, dućan profesionalne repetitor prodaje!
1. Mi uglavnom prodajemo auto releja i kućanstvo releja, različite vrste prekidača
čine štafete, mi smo profesionalci!Svi imamo rezerve, ako se zalihe potroše, obavijestit ćemo vas o tome prvi put!
Savjet: ako je u naslovu navedeno nekoliko modela, molim vas, ostavite poruku prilikom naručivanja, da nam koji model vam je potrebna.Ako poruke nema, mi ćemo poslati model slike naše priče.
Ukoliko trgovina ne može pronaći pravu mu je model zbog ograničene količine robe
Molimo, kontaktirajte servis, mi ćemo učiniti sve što je moguće kako bi riješio problem u skladu sa vašim zahtjevima i pokupiti za vas odgovarajući model.Sve što imate - to je naša najveća motivacija i težnja!
Molim vas, nemojte raspravljati proizvoljno, jer to će dovesti do zatvaranja naše priče.
Možemo ispravno razumjeti s послепродажными problemima ćemo vam najviše zadovoljavajući odgovor!
Ako niste zadovoljni primljenim proizvodom, ne žurite otvoriti spor, molimo kontaktirajte našu tehničku podršku, možemo riješiti vaš problem što je prije moguće, sve dok ne budete zadovoljni.
Vaše pet zvjezdica - naša najveća motivacija!Ako mislite da je proizvod dobar nakon primitka robe, prodavatelj je također dobar, možete li nam dati visoku ocjenu od pet zvjezdica!Bilo koji od vaših pozitivnih povratnih informacija može nam donijeti beskonačnu moć.Hvala!
2. sustav za pakiranje koristimo kraft-papir paket ili kartonsku ambalažu, što omogućava učinkovitije zaštititi proizvod!
Prikaz proizvoda :
čest problem:
1. Pitanje: koje vrste ambalaže koristi
O: koristimo kraft-papir ili kartonsku ambalažu, koja se može učinkovito zaštititi proizvode u ambalaži i znatno smanjiti štetu
2. Pitanje: kakva je logistika će se koristiti za slanje?
A: Ohyeahh.com.hr je glavni standard za isporuku
3. Pitanje: što ako pošiljka ne može biti primljena?
O: standardna dostava Ohyeahh.com.hr osigurava puno praćenje i jamstvo na sve pošiljke.Ne brini.Ako pošiljka nije obnovljeno dulje vrijeme, obratite se službi za podršku korisnicima ili koristiti za logistiku soba za traženje informacija o praćenju.
4. Pitanje: što trebam učiniti ako pošiljka ne dolazi u dugo vremena?
Odgovor: nakon što je upućivanje će stići u predmet isporuke, možete doći ili otići u najbliži poštanski ured, da provjerite parceli od отслеживающим brojem, a zatim pokupiti svoju parcelu.
5. Pitanje: što učiniti ukoliko je ambalaža oštećena ili proizvod ima problema?
Odgovor: obratite se službi za podršku korisnicima u što kraćem roku nakon primitka ekspresne dostave.Mi ćemo aktivno rješavanje opisane u vama problem.Molimo vas, budite sigurni i neka vam zadovoljavajući odgovor
Zaključak:
S obzirom da postoji mnogo tipova releja, ako ne možete pronaći u našoj trgovini možete postavljati nam pitanja.Mi ćemo se potruditi da vam pomogne i to tako da ste zadovoljni.Ako se osjećate dobro nakon primitka robe, mogli ste ostaviti nam dobar komentar?Vaša podrška - naš je najveći motiv!Puno vam hvala.
Copyright © 2024 Dizajn i Razvoj Ohyeahh.com.hr