Poboljšane performanse zahvaljujući najnoviju verziju firmware verzije 2.0 2018 godine. Stavljajući stvari pokazivača jednim klikom miša, neovisno stavljajući stvari sa strelicama. 4 izvanmrežnog Načina rada: standard, automatski balans, auto stavljajući stvari, žiro isključen. Standardni tip krila, trokutastim krilo i V-oblik repa. Daljinsko upravljanje.Frekvencije servo: 50 Hz / 125 Hz / 250 Hz; Zasebna regulacija pojačanja za svaki profil let.Automatsko centriranje štap.Održava radni napon visoki napon (8,4 U).Podržava Futaba S. Bus / S. Bus 2.Jednostavan za korištenje, vrlo je pogodna za početnike.Način rada u zrakoplovu
A3 podržava 4 načina rada u zrakoplovu, uključujući obične, automatski balans, auto stavljajući stvari i način isključivanja žiroskop.Možete se između njih prebacivati pomoću 3-položajne sklopke na odašiljaču.Ali ako umjesto toga koristite 2-way switch, onda za vrijeme leta možete koristiti samo 2 od njih.Boja led-a pokazuje da je u ovom trenutku odabran je način rada za zrakoplov, kao što je prikazano u nastavku.
Način rada let led Boje Opis 1 Običan plavi Normalan način stabilizacije 2 Automatska ravnoteža Crveno način самобалансировки 3 Automatska stavljajući stvari u Plavo i crveno način navođenje 4 Žiro isključen Isključen Način deaktivacije je žiroskop
A3 vam omogućava da odaberete 4 vrste definicije načina za 3-položajne sklopke, tvorničke vrijednosti zadani profil-1 (normalno-Balance-stavljajući stvari).Možete promijeniti pomoću funkcije 7 u izborniku postavke, kao što je prikazano u nastavku.Profili Pozicija-1 Mjesto-2 Mjesto-3 1 Profil 1 * Normalno automatsko stavljajući stvari u ravnotežu 2 načina -2 normalnim žiro automatski balans 3 načina -3 normalnim žiro sa automatskim vođeni 4 načina -4 автобалансировочных žiro sa automatskim vođene
Normalan
Uobičajeni način - to je glavna primjena žiroskop.U ovom režimu žiroskop će odrediti kutnu brzinu na svakoj osi i odmah reagirati.Uobičajeni način je pogodan za sve vrste fiksnih krila, on može poboljšati stabilnost aviona, posebno u vjetrovitom danu.Automatski balans
Automatski balans je pogodan za početnike ili aplikacija FPV.Kada radi u ovom načinu rada kontroler automatski dati naredbu zrakoplova za održavanje horizontalni let, kada otpustite polugu.Kada se prebacite na ovaj način od bilo kojeg drugog načina rada u hitnim situacijama avion automatski će se oporaviti do horizontalni let, ono što mi zovemo "spas u jednom kliku".Automatsko vođenje
Automatsko navođenje, to je još jedan oblik self-balansiranje sposobnosti kontroler.Jedina razlika je u tome, da je korekcija od žiro će se primjenjivati kako na osovinama pitch, tako i skretanja za avion uvijek ostaju vertikalne.Pri prebacivanju u način rada za zrakoplov će podići nos i počinje automatski družiti, ono što mi zovemo "vođeni na jednom kliku".Način isključivanja žiro
Odaberite ovaj režim da biste isključili гироскопы za sve kanale.Karte će biti u potpunosti pod kontrolom radio.Kod pogona aviona u ovom načinu rada, on će se vratiti na svoje izvorne karakteristike.To se obično koriste samo za testiranje.
Stavljajući stvari pokazivača jednim klikom miša i automatsko stavljajući stvari pokazivača
U novom A3 je dodan novi način rada u zrakoplovu, koji mi zovemo Auto-hover. Kada radi u ovom načinu rada sposobnost самобалансировки će se primjenjivati kako na рулю visine, tako i na рулю smjera.Avion može držati stanje hibernacije, bez ikakve kontrole, osim leptira za gas.
Nakon prelaska na način rada u zrakoplovu s automatskim vođeni samo trebate upravljati gasa, kako održavati dovoljnu vučnu silu za avion.Ovaj način rada može se koristiti da bi se smanjila složenost prakse vođenja.
Spasenje na jedan klik i automatski balans
Automatski balans dizajniran posebno za početnike ili FPV-aplikacija.Kada radi u ovom načinu, kontroler će avion automatski doći do horizontalni let.On se također može koristiti za vraćanje zrakoplova iz bilo koje druge odredbe ili kako bi se osiguralo stabilno polijetanja i slijetanja.
Slučajevi instalacije
Nova serija A3 može biti stan ili vertikalno, da bi se povećala prostor za svoj avion.
Napomene Molimo vas, potvrdite da je 13-bitni jedinstveni broj serije proizvoda (S / N) su na naljepnici s bar kodom prilikom kupovine.Ovaj broj možete provjeriti na našoj web stranici, a također je potrebna prilikom послепродажном održavanje, molimo vas, čuvajte ga na sigurnom mjestu!Prije nego što uključite napajanje postavite ručke krilce, kormila visine i kormila pravca u srednji položaj.Гироскопу potrebno je izvršiti самокалибровку pravilno ugrađen i poravnat navigacijske tipke nakon povezivanja baterije led će se brzo bljeskati plavom bojom za oko 3 sekunde tijekom kalibracije, jednostavno, ne pomičite avion i joysticka do završetka inicijalizacije.Izuzetno je važno osigurati da žiroskop reagira u pravom smjeru prije leta, jer u suprotnom to može dovesti do gubitka kontrole ili čak do nesreće tijekom leta!Morate ponovo pokrenuti žiro nakon promjene tipa prijemnika, kako bi nove postavke stupile na snagu.Nikada ne koristite mogućnosti miksanja vašeg transmitera sa delta krila ili V-neck repom.Nova serija A3 podržava širok radni napon od 5 do 8,4 U, visokonaponski prijemnik ili servo može se koristiti izravno.Model s радиоуправлением - to nisu igračke.Propeleri rotiraju velikom brzinom i predstavljaju potencijalni rizik, molimo vas da slijedite pomaže pri uklanjanju pogrešaka i let u svemiru daleko od gužve.Početnik bi trebao voditi netko iskusan.
Tehničke karakteristike Ulazni napon: od 5 do 8,4 U toku servo: 1520 ± 500 μs Žiroskop: ± 2000dps Akcelerometar: ± 4g Radna temperatura: -40 ℃ ~ 85 ℃ Veličina: 43 × 27 mm Težina: 11 g
Copyright © 2024 Dizajn i Razvoj Ohyeahh.com.hr