A3 groznica HiFi cijev 6N3 pojačalo žuči pregled pojačalo za slušalice naglašen bas
Opis proizvoda
1. Bez obzira je li uređaj priključen na različite наушникам ili se koristi kao лампового predpojačala za podešavanje tona, to će vas zadovoljstvo u načinu rada s HIFI.
2: Koristeći visokokvalitetne e-cijev Beijing 6N3, zvuk ovog stroja atmosferski, zvučno polje otvori, lagano i glatko, posebno pogodan za vokalne žice, lake glazbe, klasične glazbe i druge glazbe, s finim visoke frekvencije i snažan niske frekvencije.
3: Shema pojačala koristi klasični čip za dekodiranje zvuka MAX9722, koji omogućuje reprodukciju scene u formatu Hi-Fi.
4: Sve ulazne i izlazne аудиовыходы uređaja izrađeni su od skupog zlata presvučena premazom kako bi se osigurao prijenos signala bez gubitaka.
5: Podrška za većinu uređaji sa analognim аудиовыходом, kao što su tv, tablet, mobilni telefon, TV-boks, projektor, računalo, itd.to je lako obratite pažnju na ono što čujete.
6: Zvuk topla i čvrsta, s dobrim smislom za glazbu i dobru atmosferu. Slušalice kapacitet 15-600 Om mogu biti povezani i prilagođeni za većinu aktivnih zvučnika i pojačala snage, predstavljen na tržištu.
7: Cijeli trup je izrađen od aluminijskog kućišta, pomoću procesa za CNC i anodizacija stvoriti sladak i lijep, klasičnu atmosferu, luksuzne teksture i stvoriti snažnu elegantan i umjetničku atmosferu.
Mogućnosti proizvoda
Veličina: 16*11,5*7 cm
Izlazna snaga = 1300 Mw (32 Ohm)
Adaptirani impedancija slušalice: 18-600 Om
Ukupan гармоническое distorzija: 0,005%
Odnos signal/šum: 105 db
Frekvencija: 20-30 Hz Do
Ulazni napon: 12V2A
Popis paketa:
1 kom. x pretpojačalo HIFI Fever
cijev 2 komada x 6N3
X 1 x Adapter za napajanje
Pitanje: Mogu li ja promijeniti podatke o svojoj narudžbi?Na primjer, adresa dobili ili kupili proizvod?
O: Informacije o narudžbi ne može biti izmijenjen nakon što objekata.Molimo otkazati rezervaciju i stavite novi, ako informacije o narudžbi nije u redu.U suprotnom, vaša pošiljka će biti poslana u skladu s originalnim podacima o narudžbi.
Pitanje: Zašto je moja narudžba se ne šalje iz Kine?
Odgovor: Ako nakon 10 dana više neće biti nikakvih informacija o praćenju.Vjerojatno je to povezano s problemom interne dostave.Za dodatnu podršku, molimo vas kontaktirajte naš odjel za podršku klijentima.
Pitanje: Zašto je moj upućivanje još uvijek "dostavlja"?
Odgovor: Međunarodna dostava može potrajati dosta vremena, a mi cijenimo vaše strpljenje.Molimo vas, budite sigurni, ako ne vidite nikakve promjene o vašoj upućivanju.Mi koristimo načine isporuke Ohyeahh.com.hr, koji mogu trajati od 15 do 60 dana.Za dodatnu podršku, molimo vas kontaktirajte naš odjel za podršku klijentima.
Pitanje: Zašto ja dobiti drugi proizvod?
Odgovor: Molimo vas kontaktirajte naš odjel za podršku korisnicima izravno za dodatnu podršku.
Pitanje: Zašto ja dobiti samo 1 proizvod, dok je u početku bio kupio nekoliko?
Odgovor: Jedan nalog može biti poslan na nekoliko посылками, od kojih svaka ima jedinstveni broj za praćenje.Molimo vas, pratite ih u skladu s posebnim sobama za praćenje.Molimo, kontaktirajte naš odjel za podršku izravno za dodatnu podršku.
Pitanje: ja Sam kliknuo "Potvrditi primitak robe do primitka parcele.Što mi je činiti?
Odgovor: Ne brinite, ako ste kliknuli na njega slučajno.U svakom slučaju, vaša pošiljka će biti poslana u najkraćem mogućem roku.Jednostavno pratite broj za praćenje za dobivanje ažuriranja.5-star pregled će biti vrlo zahvalan kada primite svoje parcele.
Pitanje: Što trebam učiniti ako moj nalog je zatvoren?
O: Molim vas, morate se novi nalog pomoću sigurnog računa i načina plaćanja.
Pitanje: Što učiniti ako se proizvod ne može koristiti?
O: Molimo vas, pobrinite se da je proizvod se koristi pravilno i u skladu s korisnički priručnik.Za dodatnu podršku, molimo vas kontaktirajte naš odjel za podršku izravno.
U: ja Sam još uvijek nije dobio svoju parcelu, ali na stranici s podacima o narudžbi drugačije "isporučena".Što mi je činiti?
O: Molimo vas prvo provjerite informacije o podnošenju kod svoje lokalne pošte.Za dodatnu podršku, molimo vas kontaktirajte naš odjel za podršku klijentima.
Pitanje: Zašto je moja pošiljka se vraća?
Odgovor: To je zato što adresu dobili ili broj telefona netočni ili logističkih kompanija ne može poslati proizvod na vašu adresu.Molimo, obratite se izravno na našoj službi za korisnike, ako se problem ne riješi.
Copyright © 2024 Dizajn i Razvoj Ohyeahh.com.hr
Anonymous
2022-10-02Brza dostava, pojačalo/driver za slušalice odlično, vrlo dobro završiti, visoke kvalitete, vrlo je univerzalna kombinacija ulaz/izlaz, dobar prodavač!!