Senzor ABS Senzor brzine kotača za PAJERO MONTERO IV 4th 2006-2016 V87 V88 V93 4670A189 4670A190 4670A255 4670A256
1. Prednji lijevi senzor ABS
2. Pogodan za Mitsubishi PAJERO/MONTERO IV (4-d) (2006.09 - ...)
3. Broj OEM: 4670A189 Prednji lijevi
4670A190 Prednji Desni
4670A255 Stražnji Lijevi
4670A256 Stražnji Desni
4. Dobru kvalitetu po razumnoj cijeni.
5. Imamo i druge OEM-dijelovi dobrog kvaliteta, pogodna za Mitsubishi.
1. Molimo, kontaktirajte nas da biste dobili pomoć, ako niste sigurni, odgovara li roba za vaš automobil.
2. Možete dodati stavke u koš za smeće da biste uštedjeli troškove dostave, a ne
narudžbe se uzimaju odvojeno.
3. Kao veliko prodavatelj, možemo vam dati popust u zavisnosti od broja koji ste
očajem.
Molimo kontaktirajte nas ako vam je potrebna.
Ovaj proizvod je pogodan za Mitsubishi :
ПАДЖЕРО/MONTERO IV (4-d) (2006.09 - ...) 3000/KRATKI KARAVAN (V83W) V83W 6G72 3500/ KRATKI KARAVAN (V85W) V85W 6G74 2800D-TURBO / KRATKI KARAVAN (V86W) V86W 4M40 3800/ KRATKI KARAVAN (V87W) V87W 6G75 3200D-TURBO / KRATKI KARAVAN (V88W) V88W 4M41 3000/ LONG-KARAVAN (V93W) V93W 6G72 3500 / LONG-KARAVAN (V95W) V95W 6G74 2800D-TURBO / LONG-KARAVAN (V96W) V96W 4M40 3800 / LONG-KARAVAN (V97W) V97W 6G75 3200D-TURBO / LONG-KARAVAN (V98W) V98W 4M41
Specijalizirani smo za автозапчастях, pogodan za Mitsubishi Pajero, Outlander, Lancer, L200 i tako dalje.
Proizvodi se razlikuje dobre kvalitete i razumne cijene.
Dugoročno poslovanje u Turskoj, Brazilu, Americi, Australiji, Engleskoj, Francuskoj, itd. zbog dobre kvalitete.
Prije nego što se vaše narudžbe, molimo vas, kontaktirajte nas, kako bi bili sigurni da je proizvod prikladan za vaš automobil, pogotovo za vanjske dijelove.
Kada ste izvršili narudžbu, molimo odaberite način dostave i platiti narudžbu, uključujući i troškove dostave.Poslat ćemo vam robu u roku od 3 dana nakon uplate.
Molimo vas navedite vaše pravo ime, adresa za dostavu, poštanski broj, broj telefona, e-mail, kako bi bili sigurni da možete dobiti robu s vaših informacija.To neće biti naša odgovornost, a plaćanje će biti vraćen, ako kupac nije pružiti točne informacije o isporuci.
Ne jamčimo rokove za dostavu svih međunarodnih operacija zbog razlike u životnom ciklusu običaja u pojedinim zemljama, što može utjecati na brzinu skeniranja vašeg proizvoda.Molimo, imajte na umu da kupci odgovorni su za sve dodatne carinske pristojbe, brokerske naknade, carine i poreza pri uvozu u svoju zemlju.Te dodatne naknade mogu se naplaćivati tijekom dostave.Mi ne возмещаем troškovi isporuke za otkazivanje isporuke.
Troškovi isporuke ne obuhvaća nikakve poreze na uvoz, a kupci su odgovorni za carine.
Nudimo besplatnu zamjenu u roku od 1 mjeseca, ako imate problema s kvalitetom robe, ali ne i sa nepravilnim korištenjem.Kupci mogu zatražiti zamjenu u roku od 15 dana od primitka vama robe.Kupac mora vratiti nam robu u izvornom stanju i mora snositi troškove prijevoza za povratak.
Mi također pružaju 12-mjesečni besplatno održavanje.Kupac mora vratiti nam robu u izvornom stanju i mora snositi troškove prijevoza za povratak.
Ako je potrebna zamjena bilo kakve detalje, kupac također mora platiti troškove zamjenjivih dijelova.
Nudimo servis, ali ne preuzima nikakvu solidarnu odgovornost.
Prije povratka robe, molimo vas da potvrdite povratnu adresu i način dostave s nama.Nakon toga, kako ćete proći proizvod logističke tvrtke, molimo vas, pošaljite nam broj za praćenje.Nakon što smo dobili robu, mi ćemo to popraviti ili обменяем ih što je prije moguće.
Mi radimo sve što je moguće da se služiti našim klijentima najbolje što mogu.
Povrat će biti usvojen samo u slučaju kvara proizvođača.Molimo, kontaktirajte nas u roku od 15 dana nakon primitka robe i pružite jasnu digitalnu fotografiju, koja može riješiti problem s proizvodom.Kupac mora osigurati da je vraćena roba nalaze se u izvornom stanju.Ako je roba oštećena ili izgubljena pri povratku, kupac će biti odgovoran za takvu štetu ili gubitak, a ne povrat kupcu puni povrat.Kupac mora pokušati podnijeti tužbu u logističkog tvrtku, kako bi nadoknadio trošak štete ili gubitka.
Kupac će biti odgovoran za troškove dostave prilikom vraćanja robe.
Molimo, kontaktirajte nas i pošaljite jasnu digitalnu fotografiju, koja može riješiti problem s proizvodom.
Vaše zadovoljstvo i pozitivne povratne informacije su vrlo važne za nas.Molimo vas da ostavite pozitivan komentar i 5 zvjezdica, ako ste zadovoljni našim proizvodima i uslugama.
Ako imate bilo kakvih problema s našim proizvodima ili uslugama, molimo ne ustručavajte se kontaktirati nas kontaktirate prije nego što ostavite negativan komentar.Mi ćemo učiniti sve što je moguće, riješiti bilo koji problem i pružiti vam najbolju uslugu klijentima.
Copyright © 2024 Dizajn i Razvoj Ohyeahh.com.hr
Anonymous
2022-08-01Radi se u odgovarajuće dužine